pátek 28. května 2010

Infinity Ward a MW2

Ať jste zarytí fanoušci všech stříleček, nebo jste slyšeli o novém Call of Duty z doslechu médií či známých, zaradovali jste se nad pokračováním proslulého čtvrtého dílu Call of Duty Modern Warfare.
Přiznám se, že i já jsem patřil do této skupiny, která si myslela že Modern warfare 2 bude "hitovka roku".
Ovšem po předlouhém čekání, kdy nás maníci z infinity ward krmili řečmi o bezchybnosti a CooL grafice jsem procitl a to díky pár jedinců na bývalé fanstránce MW2.cz, kterou mimojiné vedevelice schopný admin jménem Davis.
růžové brýle na mých očích se rozplynuly a celou hru zahalila černá tma plná zklámání a výčitek typu: "že já blbec jsem to kupoval" atd... Navíc Map packy za které se platí tak moc přehnaná suma až je mi z toho zle + obsah neodpovídá vůbec tomu co by měl být dobrý map pack... Politika Activisionu totiž spoléhá na to, že na MW2 díky jejich teletubies barvičkami způsobilo závislost u většiny hráčů a bez nových map se prostě neobejdou.
Další mínus je ten jejich slavný a bezchybný IWnet, ano znám sice i horší matchmaking systém (Mp pro Bioshock 2), ale tenhle se mi hnusí nejvíce. Bugy, lagy, hackři, tisíckrát opakující se hlášky o chybách spojení a nekonečné načítání...
Tento článek by byl zcela zbytečný pokud bych se nezmínil o hrozivě nevybalancovaných zbraních, přesílených killstreacích, respawnech tzv. enemy face to face a krátkém singleplayeru.
Jedinné plus co zde vidím je hudba od světoznámého Hanse Zimmera, který teĎ musí určitě brečet nad vydělanými miliony komu že to přopůjčil svůj um...
Mw2 zkrátka dopadla dost špatně a určitě je zde nasnadě jedno staré pořekadlo, nekupuj zajíce v pytli.

Žádné komentáře: