sobota 5. června 2010

Majky & Martysek & Borghot

Dnes jsem přijal pozvání na "přátelský" souboj v Modern warfare 2.
Měl jsem zprvu trochu obavy, ale je to přeci jenom hra a tak jsem to i bral.

Mapu jsem zvolil Scrapyard a mód byl FFA.
Hra začala poměrně klidně, dal jsem první kill, druhý, ale pak mě Martýsek zabil.
Samozřejmně že můj scar mu nebyl nic dlužen a za chvíli byl opět mrtvý.
Tak to šlo pořád, celkem mi dal slušných 5 killů, ovšem to mu k překonání mých 20ti fragů nestačilo a tudíž prohrál. Ale nebojte se, vážení čtenáři, Martýsek skončil na krásném druhém místě.



Druhý zápas jsem odehrál proti Borghotovi. Mylně jsem si představoval, že to bude snadná výhra a chvílemi jsem měl co dělat abych si udržel kladné skore, ovšem nakonec jsem přece jenom vyhrál.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Hehe MArtysek :D

Majky řekl(a)...

http://uloz.to/5045586/nova-slozka.rar

Tohle stahni Dave.

Majky řekl(a)...

http://www.stahuj.centrum.cz/komunikace/lokalni/remobo/

Anonymní řekl(a)...

fraps nejde žada reinstalaci

Anonymní řekl(a)...

dej tam jen ictalační prohram a crack

Anonymní řekl(a)...

majky pls dej tu ten fraps

Anonymní řekl(a)...

OK mam all