pátek 4. června 2010

Mezinárodní zápas v MW2

Ano, je to tak. Dnes jsem se, ač plný obav a smíšených pocitů pustil do nelítostného souboje v nelítostně zkažené hře MW2 od nelítostně zničeného studia Infinity Ward.
Chcete vědět jak to probíhalo? Tak si otevřete pívko a čtěte dál...

Zprvu se dlouho polemizovalo o tom, kdo bude zápas hostovat. Nakonec jsem byl vybrán já, protože s hostováním nemám žádné větší problémy.

Hrál se mod Demolition a mapa Rust. Tušil jsem, že tahle kombinace je sebevražda i při menším počtu hráčů, ale výsledek mne mile překvapil. Sice nám zničili první plantoviště, ale jenom díky odstřelovací podpoře, která se usídlila na vrcholku věže uprostřed Rustu. Měli teď velikou výhodu, spoustu času, my jsme pomalu ustupovali, ač nechtěně.... Já, v poslední naději jsem uchopil Scar do mých již krvavých rukou a šel bránit plantoviště! Několikrát nám položili bombu, ale vždy jsem ji já, nebo mí kolegové defusovali a zvyšovali tak nervozitu již tak nervózních nepřátel. Na serveru to
zkrátka houstlo, ale první kolo jsme vyhráli..
Druhé kolo jsme měli útočit my. Povolal jsem airstreak a mezitím někdo z mých lidí položil bombu na první plantoviště. Poslal jsem si dolů dva carpacky, v prvním EMP!! a ve druhém Chopper gunner, no řekněte, znáte vražednější kombinaci? Já tedy ne.
Hoši položili bomby na obě plantoviště a já je kryl helikoptérou ze vzduchu.
BOOOOOOOM!!! ozval se hrozitánský rachot. První plantoviště bylo zničeno.
Martýsek, měl taky car pack a kupodivu v něm nenašel UAV, ale Choppera, tak jako já.
Jenom pomocí něj jsme dokázali zničit druhé plantoviště... nakonec fanfáry a kýžené vítězství! Bohužel, druhý zápas nebyl odehrán, neboť se Jason naštval a trucoval.



Ovšem kdo by se neobešel bez Jasona ;)
V lobby byli teď 4 hráči. jeden Belgičan a tři češi. Druhý zápas jsem odehrál s Martýskem a Borghot (to byl třetí čech) hrál s naším poraženým Belgickým přítelem.
Hrála se mapa Terminal a jako první jsem měli útočit. Já a Martýsek jsme se vydali k plantovišti bé, tudíš do trupu letadla. Martýsek Položil bombu a jenom jsme čekali, kdy se objeví nevítaný host. Sice přiletělo pár flashů a stunů, ba i ten semtex se přilepil, ale já jsem zůstal i po vybuchnutí nepřítelova cíle nezraněn.
OVšem hra ještě nebyla za námi, čekal nás horší úkol, zničit A... vzali jsme to každý z jiné strany, zpočátku odráželi naše útoky, ovšem později, díky mé duchapřítomnosti podlehli a MArtýsek je dodělal úplně. Bomba byla položena a my jsme jenom čekali než vybouchne. BOOOM! A první kolo bylo naše!
Ve druhém kole jsme pouze bránili, to nebylo tak zlé. Jejich útoky pomalu ustávaly, vlastně nám nezničili ani jedno plantoviště. Jak říká náš nepřítel ze singleplayeru: "Rangers lead the way!" Měl pravdu ;)




Třetí a poslední match se odehrál na mapě Invasion, zkrátka takové poklidné pouštní městečko, ovšem až do té doby, dokud jsme se tam neobjevili my :D
Určitě se ani nebudete divit, že jsme zase vyhráli, ovšem už s námi nehrál Borghot, ale můj kamarád Honza.Pauky... Ovšem i směna hráče byla marná. Dočkali jsme se s Martýskem opět kýženého vítězství. A já zase nejlepšího skore ;)

2 komentáře:

Majky řekl(a)...

Jo byl to dobrej zápas tohle :D

Tomas řekl(a)...

Jo, hlavně ten první. Akorát škoda že se všichni urazili :D