neděle 20. června 2010

Rozhovor s Donem Salierim

Don Salieri. Nekompromisní gambler nemající slitování s ničím živým. Herní terminátor, nahání strach všem lamám i dobrým hráčům. Dosahuje vysokých killstreaků a Xp se k němu jen hrnou. Že byste o něm chtěli vědět i něco víc? Máte štěstí! Následující řádky se budou totiž věnovat pouze jemu.

Ahoj Sali, byl by jsi ochoten mým čtenářům povědět něco o svých koníčcích, jakým žiješ životem a co je ti nejbližší?

Jakožto vášnivý uživatel a Hard-Core gamer mám samozřejmě nejraději PC. Aby si někdo myslel, že dokážu jen sedět a hrát, tak je na omylu. Hlásil jsem se na Střední průmyslovou školu v Jedovnicích (Jižní Morava), na kterou mě i vzali, obor Informační technologie. na kompu umím kromě hraní i pracovat. Umím dělat profi prezentace v různých programech, tvořit www v různých aplikacích a redakčních systémech (Drupal, WordPress, Joomla!, RS, ....). Mé oblíbené jídlo? O něco méně tučnější kuřecí řízek, boloňské špagety, vše možné na grilovačku na našem novém zahradním krbu :D. Má nejoblíbenější barva je temná modrá až černá. Jsme spíše uzavřený introvert, pesimista, radši věřím v to horší. Můj denní harmonogram v normální den je prostý - ráno v šest hodin vstanu, obleču se, vyčistím klofáky a svalím se z kopečka dolů do školy, která je asi 80 metrů od mého baráku. Po škole odejdu domů, rovnou ke kompu :D. Večer se jdu najíst (občas) a jdu spát ve 22:00. Rodiče jsou proti mému vysedávání (vylehávání :D) u mého PC. Hlavně máti a fotr už úplně.

Jaký hudbební styl preferuješ?

Poslouchám jedině metal (black, melodic death, heavy, melodic, symphonic, trash, industrial, extreme black). Nemám moc v oblibě hopery a takové maniaky, kteří mi něco vyčítají.

Máš již teď, ve svém mladém věku, rozhodnuto o svém životním cíli? Případně se nám svěř o jaký cíl jde.

Žádný významný cíl v životě nemám. Ale nejraději bych se dostal k nějakému významnějšímu Game Studiu (u Activisionu nebo EA) a chtěl bych dělat nějaké návrhy her a následně realizoval.A nebo bych chtěl mít vlastní menší firmu s poradnou ohledně počítačů, realizací PC sítí do firem atd...

Jsi spíše pesimista, nebo věříš, že sklenice je vždy z poloviny plná než prázdná?

Vezmu to takto: ve hrách (virtuálně) převažuje hlavně optimismus, dám příklad: dám si za cíl dát v CoD za den třeba 1000 fragů. A prostě je dám. Za každou cenu. Ale v normálním životě, co žiju, převládá pesimismus. Procentuálně, řekl bych asi optimismus : pesimismus - 30 : 70.


Jaký knihy rád čítáš a co ti říká pojem televize?

Rád čtu hlavně internetové webblogy a nejraději články z elektro-světa. Jinak rád čtu (fyzicky) různé přírodopisné knihy o zvířatech, biotopech a rostlinách. Proč o rostlinách? Jsem totiž ještě ke všemu pěstitel masožravých rostlin! :D. Televizi vůbec nesleduji, raději lapím u mého PC nebo notebooku.

Jaký máš pocit, když se ti poštěstí pořádně povedený frag?

Když dám opravdu hodně povedený frag, mám z toho samozřejmě dobrý pocit. Ale vždy mě to dost mrzí, že jsem to nenatočil FRAPSem, mohl jsem z toho udělat funny montage a podělit se s ním na YT. :D. Jednou jsem dal triple kill s interventionem s FMJ přes malou a slabou zeď. 2HS + 1 do těla. Všeci mi psali, že jsem "cuntface". Napsal jsem jim, že takto mi ještě nikdo nikdy neřekl a potom jsem napsal l2p :D.


Saliho slova na závěr:

Přeji Majkovi mnoho povedených fragů a málo peněz (v tom smyslu, aby si už nekupoval origo hry xD), nespočet článků v nekonečném a čím dál více obsáhlejším webblogu a ještě více tak povedených interviewů!!! ;)

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Díky za rozhovor ;)