sobota 3. července 2010

Rozhovor s Echem

Dnes jsem si vzal pod lupu jednoho místního skillera, který se nebojí žádné first person střílečky! Nekompromisní zabiják, nahání strach všem lamám a jeho jméno je na většině serverů svaté.

Echo, byl by jsi tak hodný a pověděl čtenářům něco o sobě?
Moje koníčky? No 5 let jsem chodil, jako asi každý kluk, do fotbalu, ale pak mě to přestávalo bavit, až jsem od toho úplně odeešel a našel si kytaru, ale ta mě taky bavila jen chvíli. Potom ten scénář jistě znáte jak si najdete kamarády a nemáte čas na školu ani skoro na rodinu. Jedny prázdniny jsem byl tak zaneprázdněný, že jsem ani na kamarády moc času neměl a tak mě to přešlo a našel jsem si Call of Duty, GTA a podobné hry. Od té doby jsem zapálený do elektroniky a také ji rád komentuji, nebo se rád naopak něco dozvídám :), ale to ovšem neznamená, že jsem skysnul u her a PC. Rád si zasportuju a jdu ven s kamarády.

Jaký je tvůj životní sen?
Můj životní sen odmalička je, že budu milionářem :D. Proto, když jsem se v 15 letech rozhodoval co budu dále dělat je stavařina. (nehodlám být zedníkem, ale mít svou vlastní stavební firmu) . Ale tohle rozhodnutí jsem neučinil, jen protože jsem šel za penězi, ale i proto, že mne baví matematika a geometrie a vždycky jsem byl technický typ-teda alespoň mi to říkali :D

Na čem ti v životě nejvíce záleží?
Určítě mi nejvíce záleží na zdraví! Bez zdraví nedokážu ničeho dosáhnout. Potom to je nějaké to zajištění pro mou rodinu a opět zdraví pro mou rodinu. Dále bych se určitě neobešel bez kamarádů. S kamarády si říkám nebo i dělam takové věci, které bych se svou rodinou nedělal / neříkal si.

Jsi věřící člověk? Co osud? Myslíš si, že jsme zde z nějakého důvodu?
NE, opravdu věřící člověk nejsem, na osud nevěřím a jsme tu z důvodu udržení populace lidstva. Myslím příliš logicky, na to abych věříl nějakým blbostem, které si někdo někde vymyslel a ovládá tím chudáky lidi (dokážu snést takové lidi v mé přítomnosti, ale jen s mírou)

Jaký je tvůj vztah ke zvířatům?

Ke zvířatům mám velice dobrý vztah. Neberte za zvířata hmyz- ten nesnáším z celého srdce :) (jak to všude vleze a dělá to jen problémy, škodí to, smrdí to, sere mě to, uklízím po tom nebo uklízím to :D ), ale proti obratlovcům nic nemám...Sám mám doma 3 malá koťátka. Rád skouknu nějaký ten dokument, abych se něco dozvěděl nového o světu zvířat :).

Jakou hudbu posloucháš a na co se díváš v televizi?

Poslouchám od každého něco, jen heavymetal mi vadí. Mám velice vytříbený vkus na hudbu poslouchám jen písničky, které se povedly a nejsem jako takoví, kteří si stáhnou všechno i když se jim to nelíbí, jen aby měli ma mp3 přehrávači 2000 písniček. Filmy - nejraději mám komedie ve stylu: Scary movie, Hele vole kde mám káru, Tohle je Sparta. Z parodií je nejlepší asi Disaster movie, Pár pařmenů nebo Henry Propper (tam mají nevyvážené zvuky :D). Mám rád trochu Sci-fi nebo kriminálky... Seriály mám rád pořádně promyšlené a zpracované jako: Ostrov smrti, 24hodin, ale i třeba Simpsnovi a Southpark. Jinak se převážně dívám na Discovery, Animal planet a na kanály typu HBO a AXN.

Jak si představuješ budoucnost?
Budoucností se zaobírám asi jen do příštích 60 let-dále je mi jedno jestli zkrachuju :D. Konec světa se předpokládá asi za 3000 let což by nám asi také nemělo dělat vrásky :D. Určítě bych nechtěl aby byla totální a fatální hyper super giga mega krize - aby zkrachovalo ale úplně všechno, zkolabovalo by hospodářství byly by pouliční nepokoje a nespokojenost obyvatelstva planety Země, aby to dále pokračovalo 5 světovou válkou, protože lidé by už neuměli počítat a vrátili se zpátky do lesa a jeden chytrolín by měl ještě zchovanou vodíkovou nukleární super bombu o váze 984 tun a rozthl by planetu na 2 půlky jako meloun, čímž by se jedna půlka přibližovala ke Slunci, až by shořela a druhá by letěla od Slunce, až by umrzla někde v dalekém vesmíru na Opičí dráze, kde ani není slunce!!!--- Možná jsem to přehnal co? :D

Tak to je ode mne vše. Děkuji ti za zodpovězení otázek a přeji ti do budoucna spoustu výstavních fragů a hodně štěstí i v reálném životě.
Takže to bylo ode mne asi všechno a stím článkem o rozpůlení Země si nedělejte hlavu (tomu stejně nezabráníte :DD ). Já beru většinu věcí s humorem a jsem něco mezi realistou a optimistou. Jen si představte ty články, kdybych byl pesimista... Ahóóóój na serveru lidi :)

Žádné komentáře: